FAQ

 

Onderstaand een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons via [email protected]

 

 

Verzending en levering

Wij verzenden al onze horloges door middel van PostNL. Doe jij jouw bestelling voor 15:00, dan gaat jouw horloge die dag nog op de post en kan je hem de volgende dag thuis verwachten. Let op! Door het corona maatregelen kan het zo zijn dat jouw bestelling vertraging oploopt bij PostNL .

Ben je niet tevreden met je Horloge en wil je deze graag retourneren? Dan kan uiteraard! Binnen 14 dagen na jouw aankoop mag jij zonder reden jouw product terug sturen. 

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van jouw retour, wordt jouw aankoopbedrag teruggestort.

Vanuit de Wyzer shop berekenen wij geen verzendkosten door aan onze klanten.

Betaling

In de webshop bieden wij een breed aantal betaalmethodes aan. Onderstaand de huidige betaalmethodes: – Ideal – PayPal – Klarna – CreditCard – Bankcontact

Ja, middels Klarna is kopen op rekening mogelijk

Nee, wel is het mogelijk om achteraf te betalen middels Klarna.

Garantie

Wij geloven in de kwaliteit van onze horloges. Daarom bieden wij een garantie van 2 jaar. Heb je binnen twee jaar een probleem met je horloge ontvang je van ons kosteloos een nieuwe!  

Jouw reminder voor leven in het NU